SLIDER

Lovikka-lapaset



Moikka moi, täällä taas! Ajattelittekos, että olen hävinnyt kuin taivaan tuuliin? Melkein siltä itsestäkin on tuntunut. Sairastin viikon influenssaa - siis olin kuumeessa viikon. Sitten meni toinen viikko toipuessa ja kuntoutuessa. Nyt olen ihan hyvin jo jaksanut taas olla menossa mukana mutta käsityöt ovat tässä kaikessa hötäkässä jääneet lähes tekemättä.



Jotta ette kuitenkaan täysin unohtaisi minua, niin huomasinpas unohtaneeni postata neulomistani Lovikka-lapasista. Nämähän nyt ovat ihan peruspertsaa, kun ei ole edes kirjoneuletta tai mitään hienoa pintaneuletta enkä tehnyt edes kirjailuja ja palmikoita mutta väriä löytyy yllättäen paljonkin. Tällaiset keltaiset näkyvät katukuvassa aika kivasti ja ovatpahan muuten lämpimät!



Harmi, ettei Novita enää tätä Huopasta valmista. Viking Garnilla on aika vastaavaa lankaa varmaan vieläkin kyllä tarjolla. Lapasten ohje löytyy vaikkapa Novitan sivulta.


Joskus aikanaan tein veljelleni kyllä tällaiset Lovikka-lapaset, joissa oli Jokereiden väreissä nuo kirjonnat ja palmikotkin.


Olettehan huomanneet, että minulla on täällä alkanut uusi keskeneräisten töiden linkityssarja? Kuukauden ajan on mahdollista käydä linkittämässä omia postauksiaan keskeneräisistä töistä eli vielä helmikuun loppuun saakka on tämä helmikuun linkitysmahdollisuus. Kuka lähtee mukaan?

8 kommenttia

  1. Lovikka-lapaset on ihanan lämpöiset! Nuo vielä näyttääkin ihanan pehmoisilta. Novitan langoissa on mua aina vähän harmittanut se suuri vaihtuvuus, tai toki on kiva että tulee uusiakin juttuja, mutta olen aina niin toivottaman hidas, että yleensä herään vasta langan ihanuuteen kun se on jo poissa tuotannosta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ihan totta, joskus kun ostaa lankaa ja sitten hetken päästä huomaa, että sitä onkin liian vähän tai olisi kiva saada vähän lisää niin eipä enää valmisteta koko laatua tai ainakaan sitä väriä ei ole saatavilla.

      Poista
  2. Samaa mieltä Hanna Emilian kanssa. Minäkin tajuan aina liian myöhään kivat langat. Neulon kuitenkin melko vähän Novitan langoista ja sit kun tajuan jonkun langan erinomaisuuden, sitä ei enää myydäkään. Mut kivat lapaset olet saanut valmiiksi ja kiva, että olet toipunut taudista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä neulon paljon Novitan langoista, koska niitä löytyy joka kaupasta ja ne ovat edullisia. Laatukin on minun käyttööni ollut ihan hyvä. Kiitos, kyllä tässä jo ihan hyvin jaksellaan - olikin kurja sairastaa!

      Poista
  3. Lovikka-lapaset ovat ihanan perinteisen kauniit. Ja lämpöiset! Meiltäkin niitä muutamat löytyy :)

    VastaaPoista
  4. I love the shade of yellow on the mittens... very pretty!

    VastaaPoista

© CRAFT CANDIDATE • Theme by Maira G.