Käsityökirjahaaste, joitakin aiemmin tehtyjä töitä (Post in Finnish only)

Lupasin käsityökirjahaasteeseen liittyen esitellä työt, joita olen jo joistakin käsityökirjoistani tehnyt. Sukkakirjan virolaisia kirjoneulevillasukkia olen jo esitellytkin. Mutta muita vielä esittelemättömiä: Yoshiko Tsukiorin Ihanat mekot ja tunikat -kirjasta olen tehnyt tämän helpon hihattoman mekon Ikeasta ostetusta kankaasta:

This dress pattern is from Yoshiko Tsukiori's book.

Lisäksi olen tehnyt toisen japanilaisen, Naoko Kobayashin tossuja Lämpimät lapaset ja tossut -kirjasta. 


Erika Knightin Neuleita miehelle -kirjasta tekemiäni pipoja oli esillä täällä, mutta tässä vielä isälleni tekemä slipoveri (yksivärinen perusliivi), josta valitettavasti tuli kokemattomuuttani aivan liian iso ja jouduin ompelukoneella pienentämään sen saumoista sopivamman kokoiseksi, kun en tohtinut enää purkaa niin isoa työtä ja tehdä uusiksi. 


Slipoverin malli Erika Knightin kirjasta. The pattern for the slipover is from Erika Knight's book. 

201 ideaa pieniin ja suuriin virkkaustöihin -kirjasta olen tehnyt muun muassa tällaisen pienen sydänpussukan:

Sydänpussukan malli on Melody Griffithin kirjasta.
This little heart baggy's pattern is from Melody Griffiths' book 201 crochet motifs, blocks and ideas.

Vielä on kaksi kirjaa jäljellä mutta esittelen ne työt vielä erikseen. :)

Comments

Popular Posts

Follow on Facebook

Follow on Instagram

Follow on Blogit.fi

Follow on Bloglovin'

Followers

Blogisiskot